معرفی کتاب های دیزنی
نوشته شده توسط : ویلیام هوم

شرکت دیزنی یکی از بزرگترین و معروف‌ترین شرکت‌های سرگرمی و رسانه‌ای جهان است. این شرکت در زمینه‌های مختلفی فعالیت دارد از جمله  ظروف دیزنی، ماگ دیزنی،انیمیشن، فیلم، تلویزیون، پارک‌های تفریحی، گوی های موزیکال محصولات مصرفی و رسانه‌های دیجیتال.

شرکت کتاب‌های کودکان و نوجوانان است. این شرکت تعداد زیادی از نویسندگان معروف و استعدادهای جوان را به خود جذب کرده است. برخی از نویسندگان معروف کتاب‌های دیزنی عبارتند از:

والت دیزنی: بنیانگذار شرکت دیزنی و نویسنده داستان‌های محبوبی مانند "Snow White and the Seven Dwarfs", "Cinderella" و "Sleeping Beauty" است.

جی. ای. کینی: نویسنده‌ای که برای دیزنی کتاب‌هایی مانند "Winnie the Pooh" و "The House at Pooh Corner" نوشته است.

ریدلی پیرسون: نویسنده کتاب‌هایی مانند "The Kingdom Keepers" که داستان‌های ماجراجویی در پارک‌های دیزنی را به تصویر می‌کشد.

مگ کابوت: نویسنده کتاب‌هایی مانند "Descendants: Isle of the Lost" که داستان‌های مرتبط با شخصیت‌های دیزنی را به تصویر می‌کشد

دیزنی به عنوان یکی از بزرگترین استودیوهای سینمایی جهان شناخته می‌شود و تولیدات آن شامل فیلم‌های انیمیشنی محبوبی مانند "The Lion King", "Frozen", "Toy Story" و "Moana" می‌شود. همچنین، دیزنی دارای شبکه‌های تلویزیونی مانند Disney Channel و Disney Junior است که برنامه‌های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهند.

به علاوه، دیزنی پارک‌های تفریحی معروفی مانند Disneyland و Disney World را در سراسر جهان دارد که از جمله مقاصد گردشگری پرطرفدار هستند.

همچنین، دیزنی محصولات مصرفی متنوعی مانند اسباب‌بازی‌ها، لباس‌ها، کتاب‌ها و محصولات مرتبط با شخصیت‌های دیزنی تولید می‌کند. به علاوه، شرکت کتاب های دیزنی در زمینه رسانه‌های دیجیتال فعالیت دارد و بخش‌های مختلفی مانند Disney+ را اداره می‌کند.

دیزنی یکی از برندهای محبوب و قدرتمند در صنعت سرگرمی است و تاثیر بسیار زیادی بر فرهنگ جهانی دارد.

معروف ترین کتاب های دیزنی.

برخی از معروف‌ترین کتاب‌های دیزنی عبارتند از:

"The Little Mermaid" (شیرخوار دریا)
"The Lion King" (شیر شاه)
"Beauty and the Beast" (زیبا و هیولا)
"Aladdin" (علاءالدین)
"Frozen" (یخ‌زده)
"Moana" (موآنا)
"Cinderella" (سیندرلا)
"Peter Pan" (پیترپن)
"Winnie the Pooh" (پو، خرس وینی)
"Toy Story" (داستان اسباب‌بازی)
این کتاب‌ها بر اساس انیمیشن‌ها و فیلم‌های معروف دیزنی ساخته شده‌اند و داستان‌های جذاب و شخصیت‌های محبوب دیزنی را در قالب کتاب‌های کودکانه ارائه می‌دهند. این کتاب‌ها به دلیل داستان‌های جذاب و زیبا، همواره مورد توجه بسیاری از کودکان و خانواده قرار گرفته اند.





:: برچسب‌ها: دیزنی، ماگ دیزنی، لیوان دیزنی، ظروف دیزنی، کتاب دیزنی ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: